mandag 24. november 2008

Saga 1 år!!!

Vi har nå hatt Saga i nesten 6 måneder, og i dag har hun bursdag! I går kom hun hjem fra utstilling på Vikingskipet på Hamar. Hun ble nr.2 og beste korthårede JRT tispe. Marianne var godt fornøyd med frøkna, og det var jo bra.

For oss er hun jo nydligst uansett :) Sitat Jens; Ho ei jo finast hunden i verden! Sitat slutt. Men når sokkan e kvit av hundhår og t-shorta likeså, så står ho i dårlig kurs, og dvs at støvsuging på stua og kjøkkenet e min jobb for evig og alltid.

I helga har Bender og æ hatt besøk av søstra te Saga, alias Crasy Harriet! Ho e en morsom hund, rett og slett vill og gal. Som tatt ut av rase standarden. Ho håpe ca 1,2 m rett opp ned og har alltid trua på at man har nå godt i hånda. Vi har vært og kosa oss i skogen og ligge på sofan. I sofan så synes Harriet beste plass var på ryggen da hun hadde best utsikt. Ellers så måtte også Harriet få prøve Ikea-pinsvinet og må si at ny innlæring på sånne relativt enkele ting er veldig gøy. Ellers så har det vært morsomt å se Harriet, for når man kjenner søstra så godt så er det gøy å sammenligne. De er både like og ulike på en gang. Det var iallefall godt å få Saga-snups'n tilbake.

Ellers så har det vært litt lite trening pga dårlig vær og motiviasjon. Har enda ikke tatt meg på tak for å få lagt ut noen film klipp. Hvis jeg får malt litt i kveld skal jeg kanskje belønne meg selv med litt mer pc tid så kanskje jeg da for gjort det...

1 kommentar:

Eirin sa...

Grattis me dagen søte Saga!! Klæmz fra Eirin å sleik fra Bajaz!