tirsdag 22. september 2009

Den store røntgendagen...

Ja da har vi vært til dyrlegen. Det er en forkalkning i bakryggen ikke lang unna der hvor virvlene går over til halen. De kunne ha kommet av flere ting, et fall eller ved annet aktivitet. Så lenge at vi holder aktiviteten hans, sånn som nå med turer i marka og jevn aktivitet. Musklene i føttene var fine, men jeg vurderer svømming som en ekstra aktivitet i hvertfall nå i vinter. Litt dårlig med svømming på den årstida. Det var i allefall en veldig lettelse. Det er en mulighet til at det kan bli verre, men så lenge vi vedlikeholder han så burde det gå bedre. En annen positiv ting var at hoftene så bra og at HD'n ikke burde være et problem for han, verken nå eller senere.

Begge hundene fikk vaksine og så ellers bra ut. Saga har gått ned noen gram igjen, så vår lille slanke og trene hardt tid funker fint.

Vi har også i dag vært på trening og Bender gikk som ei kule. Ja jøss, det må jeg si. Flott å la han pause seg litt. På Saga fronten så fikk jeg ikke gjort en ting av det jeg hadde planlagt. Tror jeg må starte å skrive ned ting jeg skal gjøre for å få gjort det jeg hadde tenkt. Så det ble noe løpe/innkalling trening, men det funker ikke å hoppe å belønne med leke, enda. Intensiteten øker ikke helt, så her må det vell en smule tålmodighet til, igjen.... Flott at Bender er i form iallefall, trengte den i dag ja :)

Ingen kommentarer: