tirsdag 17. juni 2008

Morgen trening på stavsøra

Var i går på farmen og trente med Eirin, Bente, Marit og Randi. Satt opp en bane fra landslagssamling nå i vår. Hadde bestemt meg for å del opp banen for å prøve og være litt mer fokusert. Bender hadde en aldeles herlig fart. Tull ble det på slalomen, men det har jeg sluttet og bry meg om. Han kan når han må. Ellers så var det en del av banen som var kjempe vanskelig og vi hadde problemer hele gjengen.

I mårrest så satte vi opp samme bane. Da hadde jeg planlagt og ta hele banen, men må si jeg var litt ufokusert i dag , men noe bra ble det, men farten fra i går var litt borte. Vi avsluttet med sirkel og tunnel, men da var han noe sliten. Han fikk belønning med pinne og det tror jeg han syntes var fint.

Utfordringen som vi hadde i banen ble løst da vår søta lilla bror, Annica. Hun er veldig god på slike ting så det endte med at vi måtte springe som fxxx. Så alle var ganske hesblesende. Godt at det er fler med dårlig kondisjon. Snart må vi ha felles løpetrening :)

Saga er fortsatt hos oss og det er bare herlig. Hun var med ved siden av når vi trente i dag. Vil gjerne at hun skal lære seg at man kan slappe av i slike omstendigeheter også. Hun tilbyr masse ligg og sitt om dagen så nå må jeg få jobbet litt mer med stå og få shapet inn noen adferder. De ligger nå og hviler seg etter at vi hadde vært på bading og leke tur ved elva etter trening. Jeg gleder meg til å få trent litt her inne nå i ettermiddag. Hun er forsiktig, men veldig arbeidssom. Takker Marianne så mye for denne muligheten, hun er en herlig hund. Bender synes det er stas og ha en liten søster og leke med. Etter hvert så skal vi begynne med 2x2 metoden i slalom. Jeg har jo mange erfaringer fra Bender så håper de kommer godt med :)

Ingen kommentarer: