tirsdag 26. februar 2008

Gress trening


Var ute i fra 12 til nesten 6 på søndag. De nye hindrene fikk kjørt seg bra, og det var bra med vind så og det tåler de ikke så godt, men med litt kreativitet så er det underlig hvor mye som står.


Det var Marit med Oben, Annica med sine to "små", Beate med Mira og Randi med Robin, hun kom når Marit og Beate dro så vi var lissom to grupper. Jeg hadde med meg, Asa og Bender.


Vi tok en kombinasjon som inneholdte bakombytter og så tok vi de samme med frem-for-bytter etter på. Kjente at bakombytter er noe jeg ikke kommer til å bruke så mye. Annica fant de på Fanny Gott's blogg.
Vi hadde ikke tunnel og startet like gjerne med en slalom istendenfor. Det ble litt langt i mellom hindrene, så man måtte jobbe ganske hardt. Dessuten så var det så bra med vind at hindrene mine hadde litt trøbbel med og stå. Vi hadde det veldig gøy!
Asa fikk trene på slalom, med 2*2-metoden. Det er tidkrevende og jeg er veldig glad for at Bender har løsnet så bra og at det funker. Etter på avsluttet vi med en fartssirkel og det var kjempe gøy, Bender løsnet litt opp, men han reagerer veldig på vær så han gav ikke 100 %. Det gjorde jeg og det endte med et sikkelig magaplask. Deilig og trene med to hunder. Det hjelper både meg og Bender mye.
Det var veldig gøy og få litt følelse av vår, men dessverre så vart det ikke særlig lenge. Nå er snøen kommet og våren borte.
På mandag var vi på hundeskolen og trente felt. Vi har mye og gjøre på variasjoner. Kanskje jeg må belønne med stemme når han står igjen. Han blir litt usikker når jeg springer forbi, gjør jeg riktig nå når du springer der lissom. Det er jo min kjære lille schnauzer som trenger bekreftelse, titt og ofte for å ha oppgaven i boks.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Найти лучшее: скачать темы symbian 8.1

Anonym sa...

Найти лучшее: скачать ключ к весёлой ферме 3

Anonym sa...

Urteter nuytre: http://dietaracirc.freewebhostx.com